اگر به دنبال بهترین شرکت های دنیا هستید، بگذارید که یکی از موفق ترین ها را در این زمینه به شما معرفی کنم. شرکت کامینز (Cummins Corporation)  را میتوان از بزرگ ترین و پردرآمد ترین شرکت های آمریکا و حتی چهان دانست. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببرید به آمار های زیر توجه کنید:

تعداد توزیع کنندگان محصولات شرکت کامینز: 615 توزیع کننده

تعداد نمایندگی های فروش شرکت کامینز: 6245 نمایندگی فروش

کشور هایی که از محصولات و موتور های دیزل شرکت کامینز استفاده می کنند: 190 کشور (این یعنی تقریبا تمام دنیا!)

میانگین درآمد سالانه تا سال 2012 حدود 20 میلیارد دلار بوده است. که از این درآمد بیش از دو میلیارد دلار فقط سود خالص این شرکت بوده است.

 

دیزل ژنراتور کامینز

احتمالا همین آمار به خوبی بزرگی شرکت کامینز را نشان می دهد. این بزرگی و حجم گسترده تولیدات و این میزان فروش به سراسر دنیا به خوبی نشان می دهد که موتورهای دیزل ساخت این شرکت از چه کیفیتی برخوردار هستند.

کلسی کامینز کسی بود که شرکت کامینز را در سال 1919 میلادی تاسیس کرد. امروز دفتر اصلی این شرکت در شهر ایندیانا آمریکا واقع شده است. محصولاتی که این شرکت تولید می کنند در زمینه سیستم های سوخت رسات انژکتوری، سیستم های کنترل، سیستم های فیلتراسیون است. و البته شاخه اصلی فعالیت این شرکت موتور های دیزل است. موتور هایی که بسیار زیاد در دیزل ژنراتور ها مورد استفاده قرار می گیرند و برای تولید برق با توان های متنوع و گسترده کاربرد دارند.

دیزل ژنراتور هایی که در آن ها از موتور دیزل کامینز استفاده شده بیشتر در عوام به عنوان دیزل ژنراتور کامینز شناخته می شوند، که درواقع یک اصطلاح غلط است. چرا که این شرکت فقط در زمینه ساخت موتور دیزل در دیزل ژنراتورها سهم دارد و تا کوبله یا همان اتصال این موتور به ژنراتور های مختلف میتوان توان های متفاوتی از برق را تولید نمود.

مشاوران ما در شرکت رویان صنعت می توانند در این زمینه به شما مشاوره بدهند تا انتخاب مناسب با نیاز خود داشته باشید.