موتور برق در زندگی جامعه جهانی که بر مبنای الکتریسیته و نیاز به انرزی که رو به فزونی است در مکان های که شما در شرایط خاصی قرار دارید گزینه مناسبی می باشد.

این شامل کامپیوترها ، ماشین ها در صنعت و همچنین برق مورد نیاز خانه ها و شرکت ها می باشد.هنگام نبود برق سراسری چه انتخاب هایی در اختیار ماست ؟

یکی از انتخاب های ما استفاده از یک ژنراتور به عنوان نیروی پشتیبانی است ، تازمانی که برق شهری بازگردد. همچنین از این دستگاه می توان در محل ای که فقدان نیروی الکتریسیته است به عنوان یک گزینه قابل اعتماد استفاده کرد .

به هنگام خرید  ممکن است فروشنده طیف وسیعی از موتور برق های بنزینی و گازوئیلی که هر کدام کاربرد و توان مختلفی دارد را به شما پیشنهاد دهد. بهتر است قبل از خرید تمامی جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید تا محصولی مناسب برای کاربرد در شرایط خاص خودتان انتخاب کنید.

انواع موتور برق:

در زیر به مختصر شرحی راجع به انواع ژنراتور داده می شود:

Campaign Generator (موتور برق کمپین) ، این موتور برق مناسب پیک نیک وکمپین می باشد.تکنولوژی اینورتری بکار رفته در این موتور برق ها باعث می شود صدا و آلایندگی بسیار کمی داشته باشد.لازم به توضیح است که اینگونه محصولات سنسی SENCI دارای گواهینامه از سازمان محیط زیست آمریکا می باشد.

 

 

sc2000i-inverter-generator-300x298

۲- موتور برق های قابل حمل خانگی :

این گونه ژنراتور ها  به عنوان پشتیبان برای برق شهری در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم برق رسانی این دست گاه ها می تواند با استفاده از تابلوهای Chang Over یا AUTOMATIC TRANSFER SWITCH  و یا ATS (امرجنسی) در اختیار سیستم برق خانگی قرار بگیرد .

%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82-wilding-senci-%d8%b3%d9%86%d8%b3-300x250

۳- موتور برق های قابل حمل صنعتی :

ژنراتورهای صنعتی توانایی  کارکردن  بالا تری  نسبت به نمونه خانگی دارند ، از اینگونه دستگاه ها می توان در سایت های ساختمانی و یا پشتیبانی برای برق شرکت ها استفاده شود.

sc10000-300x300

۴- موتور برق های آماده بکار خانگی :

بر خلاف ژنراتور های قابل حمل خانگی ، این گونه محصولات در یک محل مناسب ثابت شده  و در صورت نیاز ، برق مجموعه را تامین خواهد کرد.شایان ذکر است مدت زمان کار کرد این دستگاه ها به نسبت سیستم های قابل حمل نیز زمان بیشتری است .

در هنگام خرید موتور برق شما با یستی اطلاع کامل از میزان برق مورد نیاز خود داشته باشید .در هنگام استفاده از دستگاه  بایست توان خروجی در محدوده کار کرد دستگاه از آن گرفت .