کمپانی های بزرگی در زمینه تولید ژنراتورها فعالیت دارند که هر کدام از این کمپانی ها طیف گسترده و گوناگونی از ژنراتورها را تولید و وارد بازار جهانی می کنند اما سوال اینجاست که در هنگام خرید، یک ژنراتور خوب چه فاکتورهایی باید داشته باشد؟

اولین فاکتور و مهمترین آن میزان توان خروجی برق ژنراتور می باشد که بسته به نیاز مصرفی شما باید مورد توجه قرار بگیرد.

فاکتور بعدی ، میزان run-time یا همان حداکثر زمان استفاده از ژنراتور می باشد. آیا ژنراتوری لازم دارید که حداکثر ۸ ساعت در روز کار کند یا ۲۴ ساعت؟!

قیمت ، نیز یکی از بخش های مهم برای مشتریان در هنگام انتخاب می باشد . ابتدا نیازهایی که از یک ژنراتور دارید را فراهم کنید ، به عنوان مثال حداکثر زمان استفاده یا میزان توان خروجی ژنراتور را مشخص کنید تا انتخاب های شما محدود تر شود، سپس قیمت ها را مقایسه کنید ، توجه داشته باشید که خرید محصول از شرکت های صاحب نام در این صنعت انتخابی مطمئن تر می باشد.

میزان سروصدا  نیز عامل مهم دیگری هست که قبل از خرید ژنراتور باید به آن توجه کنید. مطمئنا شما هم علاقه ای به دستگاه های پر سروصدا ندارید ، پس این فاکتور را فراموش نکنید.

فاکتور دیگری که بسته به نوع ژنراتور مورد نظر ، می تواند مهم باشد ،  قابل جابجایی بودن آن است. این ویژگی بیشتر برای ژنراتورهای خانگی درنظر گرفته می شود.

 

تهیه و ترجمه از گروه مهندسی رویان صنعت

 

برای ورود به بخش محصولات ژنراتور رویان صنعت اینجا کلیک کنید.