درباره موتور های ولوو پنتا

اولین موضوعی که در این زمینه لازم به یادآوری است این است که چیزی به نام دیزل ژنراتور ولوو پنتا وجود ندارد! شرکت ولوو پنتا فقط در زمینه ساخت موتور فعالیت دارد. پس وقتی جایی به گوشتان خورد که از دیزل ژنراتور ولوو پنتا صحبت می کنند، مقصودشان دیزل ژنراتوری هست که موتور آن موتور ولوو پنتا هست.

و اما درباره شرکت ولوو پنتا

البته در ابتدای کار فقط شرکت پنتا وجود داشت. منظور از ابتدای کار سال 1907 میلادی است. این سالی بود که شرکت پنتا تاسیس شد. پس سابقه کار این شرکت را میتوان بیش از یک قرن دانست. اگر بخواهیم بیشتر بررسی کنیم و منصفانه تر درباره ی این شرکت سخن به میان آوریم. بهتر است بدانید استارت اولیه برای راه اندازی این شرکت به سال 1868 بازمیگردد. پس سابقه کار را میتوانیم حدود 150 سال در نظر بگیریم.

بعد از حدود 40 سال فعالیت از سال 1868 بالاخره این شرکت با نام پنتا رسما آغاز به کار کرد. شروعی محکم بود و البته این شروع از موتور های دیزلی برای دیزل ژنراتور ولوو پنتا نبود. بلکه اولین محصولات شرکت پنتا، موتور های دریایی بود. موتور های دریایی همان موتور هایی هست که در وسایل نقلیه دریایی مورد استفاده قرار میگیرد. از قایق های موتوری گرفته تا کشتی های بزرگ و حتی موتور های دیزلی زیردریایی ها.

و اما شرکت ولوو از کجا وارد داستان می شود؟ این شرکت بزرگ در سال 1935 شرکت پنتا را خریداری نمود. و پس از این سال بود که شرکت پنتا زیر مجموعه شرکت ولوو شد و از آن پس به نام تجاری ولوو پنتا شناخته شد.

 

دیزل ژنراتور ولوو پنتا
دیزل ژنراتور ولوو پنتا

از همان سال تا کنون این شرکت با قدرت به فعالیت خود در زمینه موتور های دیزلی ادامه داده است. همچنان برای ساخت انواع موتور دریایی دیزلی در میان رقبا حرفی برای گفتن دارد و البته بر تنوع محصولات خود افزوده است. البته پایه بیشتر و تقریبا می توان گفت تمام محصولات ساخت شرکت ولوو پنتا موتور های دیزلی است.

موتور های دیزلی که مصرف دریایی دارد؛ موتور های دیزلی که در انواع دیزل ژنراتور های ولوو پنتا کاربرد دارد و ظرفیت های گوناگونی را به مصرف کننده ارائه میدهد. و البته موتور های هایدیزلی که کاربرد های صنعتی دارند و در کارگاه های بزرگ و نیروگاه های گازی و سیکل ترکیبی مورد استفاده قرار میگیرند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا یا همانطور که گفتیم دیزل ژنراتور هایی که از موتور ولووپنتا استفاده می کنند دارای تنوع فراوانی است. هر یک از این موتور های دیزل بعد از اتصال و اصطلاحا کوپله شدن با ژنراتور های مختلف ظرفیت های متنوعی را در تولید برق در دسترس قرار میدهند. شما میتوانید با مراجعه به لیست دیزل ژنراتور های ولوو پنتا در شرکت رویان صنعت با توجه به نیاز خود بهترین را انتخاب نمایید. مسلما در این میان کارشناسان ما به شما مشاوره های لازم را خواهند داد. کافیست با ما تماس بگیرید.