به راحتی قدرت دیزل ژنراتور خود بسیار بیشتر کنید!

گاها پیش می آید که قدرت موتور در دیزل ژنراتور ها کم میشود. این موضوع میتواند عوامل زیادی داشته باشد که ما در اینجا چند دلیل اصلی و فراگیر را مورد بررسی قرار میدهیم.

1- احتمال گرفتگی خروجی دود یا ورودی هوا

گاهی ممکن است مسیر خروج دود یا ورود هوا در دیزل مسدود شده باشد. این موضوع باعث افت شدید قدرت موتور میشود. برای برطرف کردن آن باید این دو مسیر را بررسی کرد و در صورت وجود گرفتگی، آنها را برطرف نمود.

2- خراب بودن سوپر (توربوشارژ)

برای بررسی این مورد باید در هنگام خاموشی و سرد بودن دیزل ورودی هوای تازه به سوپر را باز کرده و با دست عملکرد سوپر را بررسی کرد. گاها سوپر قفل کرده است. و در بعضی موارد پیش می آید که لقی شافت سوپر بسیار زیاد شده است. در این دو مورد بهتر است سوپر را باز کرده و برای بررسی بیشتر به کارشناس ارائه کنید. خرابی سوپر میتواند به راحتی به توربین آسیب برساند. لذا مشکل در این بخش بهتر است هرچه سریع تر توسط کارشناس برطرف گردد. گارشناسان خبره ما در شرکت رویان صنعت آمده ارائه خدمات حتی در محل دیزل ژنراتور هستند.

3- احتمال وارد شدن هوا به سیستم سوخت رسانی

برای حل این مشکل، ایتدا شیلنگ های ورودی سوخت از باک تا پمپ را بررسی کنید که سالم باشند. در صورت زدگی شیلنگ ها باید تعویض شوند و بعد از آن دیزل ژنرانور را هواگیری کنید.

4- کثیف بودن فیلتر هوا

در بیشتر دیزل ژنراتور ها یک چراغ قرمز وجود دارد که در صورت کثیف بودن فیلتر هوا، روشن میشود. در هنگام روشن شدن این هشدار میتوان با عوض نمودن فیلتر هوا دوباره دیزل را به حداکثر قدرت خود رساند.

اطلاعات بیشتر درباره نگهداری از دیزل ژنراتور را میتوانید از نرم افزار دیزل بان به دست بیاورید.

در ویدئو زیر بخش عیب یابی این نرم افزار را بررسی و معرفی کرده ایم.

 

[fvplayer src=”http://rooyansanat.com/wp-content/uploads/2019/07/dieselban.mp4″ width=”900″ height=”500″]

 

همونظور که مشاهده کردید این اپلیکیشن موبایلی، یک نرم افزار بسیار با ارزشی است. چرا که اطلاعات بی نظیری را در آن تعبیه کرده ایم. اطلاعاتی که حاصل تجربه چندین ساله متخصصان ما است.

این اطلاعات را معمولا از جای دیگری نمیشود پیدا کرد. چرا که تمام متخصصین دیزل ژنراتور به طی سالیان طولانی به آن دست یافته اند. و به همین دلیل است که معمولا به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار نمدهند. ولی ما همانطورر که در ویدئو تماشا کردید این اطلاعات را جمع آوری کرده و به رایگان در اختیار شما و مشتریانمان قرار میدهیم.

چیز دیگری ک در این ویدئو قابل مشاهده است، دسته بندی این اطلاعات وسیع می باشد. به این صورت است که شما با استفاده از این نرم افزار حتی خودتان به راحتی میتوانید مشکل دیزل خود را ریشه یابی و برطرف کنید. در این صورت خواهید دید که چقدر در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

البته اینها فقط بخشی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد. دیزل بان تمام سیستم عملکردی دیزل ژنراتور شما را تحت نظر می گیرد. تا اصطحلاک آن را به حداقل برساند.

کافیست این نرم افزار را دانلود کنید و پس از آن خیال شما از هر جهت راحت خواهد شد.

برخی از قابلیت های نرم افزار دیزل بان

  کاملاً رایگان!

این اپلیکیشن به صورت رایگان ارائ شده است و در برابر نصب آن برای شما به هیچ عنوان نباید هزینه ای دریافت گردد.

 پشتیبانی ۲۴ ساعته

با استفاده از برنامه دیزل بان شما میتوانید از راهنمایی و مشاوره و عیب یابی دستگاه خود به صورت 24 ساعته برخوردار شوید.

منظم شدن چکاپ های دوره ای

نرم افزار تخصصی دیزل بان، ثبت اطلاعات دیزل ژنراتور و زمان چکاپ های دوره ای آن را به شما یادآور میشود.

کاهش هزینه های نگهداری دیزل ژنراتور

با استفاده از این اپلیکیشن مراقبت از دیزل ژنراتور افزایش یافته و هزینه های تعمیر و نگهداری آن کاهش میابد.

یادآور دقیق سرویس های ادواری

این نرم افزار به بررسی عوامل مختلفی مثل روغن، باتری، فیلترها، و سایر وسایل مصرفی پرداخته و با یادآوری زمان تعویض این پارامترها از آسیب دیدگی دستگاه جلوگیری مینماید.

گزارش گیری آسان از چکاپ های انجام شده در هر زمان دلخواه

با استفاده از این اپلیکیشن در هر زمان یا مکانی میتوانید برای هر بازه ی زمانی لیست چک های دوره ای دیزل ژنراتور را به صورت pdf تهیه کنید و پرینت بگیرید یا با دیگران در اشتراک بگذارید.

عیب یابی دستگاه بصورت ONLINE و همچنین OFFLINE

نرم افزار دیزل بان دارای یک قسمت بسیار استثنایی میباشد و آن هم بخش عیب یابی دیزل ژنراتور است. این قسمت با بهره گیری از تجربیات بسیاری از متخصصین کارآزموده و با تجربه تهیه و جمع آوری و مرتب و دسته بندی شده که به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت قابل استفاده میباشد. علاوه بر این قسمت عیب یابی آنلاین نرم افزار هم در مواقع نادر به کمک شما می شتابد.

امکان پشتیبان گیری آنلاین

سیستم این نرم افزار به صورت اتوماتیک با اتصال به اینترنت از اطلاعات ثبت شده شما بک آپ تهیه میکند و در صورت پاک شدن حافظه گوشی یا مفقود شدن آن، اطالاعات شما به راحتی در گوشی جدید شما قابل بازیابی و استفاده است.

اعلام به روز رسانی نسخه های جدید

به محض آماده شدن نسخه جدید، اپلیکیشن به صورت رایگان آن را در اختیار شما قرار میدهد.

حجم پایین اپلیکیشن

نرم افزار دیزل بان با قابلیت های فوق العاده و با حجم بسیار پایین در اختیار شماست و به هیچ عنوان گوشی شما را سنگین نمیکند.

ارائه میزان ساعت کارکرد انواع روغن

این نرم افزار دارای اطلاعاتی در زمینه انواع روغن و API های آنهاست. شما در هنگام ثبت اطلاعات روغن میتوانید مناسب ترین روغن برای دیزل خود را بشناسید و برای بازدهی بهتر آن را برای دیزل خود تهیه کنید.

به زودی …

ارسال اطلاعات در هر لحظه و مکان از دیزل بان به مدیریت مجموعه

به زودی …

محاسبه میزان بازدهی (Efficiency) دیزل ژنراتور بر اساس ارتفاع آن از سطح دریا.